27 July 2012

mengidam




assalamualaikum

bila bulan pose ni kan macam-macam la nak ngidam. pastu mula teringat makanan-makanan yang pernah makan sebelum ni. antaranya ialah  mashed potato. hehe. .


tapi mashed potato kat tempat ni je saya rindu. ngidam. terngiang-ngiang nak makan *penuh perasaan tak?
makan bulan lepas dengan farah my BFF





sape pandai cuba teka kat mana?








mak ai memang buat gua telan air liur la der.alaaa tau tak kat mana?



 bukti kesedapan kamera pun tak sempat nak tangkap gambar tangan.


dan tiba masanya untuk mengumumkan mashed potato paling sedap abad ini:



jatuh kepada






1st time makan mashed potato kat sini terus jatuh hati.



saya makan kat wangsa walk. popeyes ada kat mana je ye?



3 comments:

nadia said...

Wah, sedap2..
dah lama tak mkn mashed potato.

elinaomar said...

mmg sedapa pn nadia.:)dia lain dr yang lain

u.m.i.e said...

nyum nyum sedapnya :)