11 February 2012

di labor room

assalammualaikum

bila kita dengar pasal beranak..benda yang terlintas kat fikiran kita ouuchh sakit gilerrrrrrrrr..betol kan??

mak saya pun cakap maen nyawa tu,nak lahirkan satu nyawa lagi kat dunia tu.masa mak lahirkan saya dulu tumpah darah.cian mak.huhu . i can't live without u mak

ini sem 3 punya cerita..hahaha (cerita da berhabuk tapi masih segar di ingatan) poyo je ayat kan.haha

masa kitorang kene praktikal kat labor room,rasa cuak giler. nk tengok video pun xsanggup ni kan plak depan mata.ADOI. Masa masuk masuk je labor room da ada orang nak beranak . kitorang punye CI paksa suruh tengok bia tau macamana proses kelahiran tu.

 masa tengok tu rasa nak nangis. meremang bulu roma woi.huhu. tapi tu mula mula tengok la. bila da tengok banyak kali rasa SAYA JUGA BOLEH MELAKUKANNYE!! lakukan ape?? beranak la... hahaha

lain orang lain sakitnya..ada orang sakit kejap je pastu da beranak da.bape kali teran je. ada orang teran sampai berpeluh peluh tak keluar keluar jugak..masa tu kesian sangat sangat sangat tengok. masa baby keluar tumpang happy untuk ibu. puas hati ibu tau.


 rasa sweet giler bila suami cium isteri sambil cakap TERIMA KASIH pastu azankan anak :') sweet kan??

masa nak teran tu, jangan teran sambil jerit jerit ke. teran macam kita nak buang air besar tu sambil mulut tertutup..sebab jerit takkan menolong pun,bagi lagi penat ada la..bila da penat teran baby boleh lemas..tak nak kan??masa keluarkan uri da tak payah teran da :)

paling best part jahit menjahit..seram je tengok nyah. 3 bahagian kena jahit..yang last kena jahit kulit tu tak tahan..hui .tapi kalau koyak banyak dapat bius,setakat koyak cikit dia tak bius..gulpgulpgulp(sambil telan air liur). sebab tu sebelum baby keluar orang yang conduct samaada doktor ke or nurse akan gunting bahagian perineum kita cikit.jadi bila teran tak de la koyak rabak kan..kang koyak sampai glitoris ha macamana nak jahit tu,sape yang tahan sakit woi..tapi setakat ni tak de pulak ibu ibu nangis ke jerit jerit sebab jahit.sebelum beranak dorang menjerit tu iye.

anak tu anugerah Allah yang tak ternilai kan. anak pun kena hargai pengorbanan ibu.ingat senang ke.





bagi korang lucah ke gambar ni? bagi saya tak pun sebab masa sekolah cikgu siap tunjuk video lagi.huhu kalau bagi korang lucah bagitau tau .saya akan padam

2 comments:

Asmalina Ramlee said...

Subhanallah..seksa kan.. as tak brany nak tgok tapi tgok jugak bru kita thu cumne susahnye ibu kita nak lahirkan kita.

elinaomar said...

btol2 tgk dpan mata lg trharu kot :')