21 June 2012

penang 3 generasi

assalamualaikum dan selamat bercuti.ops ke saya je tengah cuti.hahaha

percutian ini dinamakan percutian 3 generasi ataupun lebih mesra dikenali 3 keturunan.
kerana masing masing memegang gelaran yang berlainan. sorang cucu, sorang anak, sorang nenek.
3 dara pinggitan sangat la tidak sesuai kan.

hajat kitorang pula berlainan.
1) ingin berjumpa saudara- nenek dan mak
2) ingin meronggeng - hajat si cucu yang terpesong dari tujuan utama

tapi cukup malang kerana mak ada komitmen kerjaya pada malam rabu. jadi tak boleh nak lama-lama lagipun takut adik-adik kesayangan merasa jeles tahap nak lompat pagar sekolah.

maklum la saya sorang saja yang cuti.hehe. kitorang kat sana nak kata 3 hari 2 malam tak jugak. banyak kejadian curi masa berlaku. petang isnin sampai pening. eh PENANG la. pagi rabu da balik :( .

nasib baik hampir semua sedara saya bukak kedai dekat antara satu sama lain. korang tau tak kat bazar depan balai polis tuuuuu. ha kat situ la dorang punya kedai. jadi singgah kat kedai dorang je la. nak pi umah sorang-sorang mana sempat.

nak dijadikan entry, pagi selasa je la mak dan nenek boleh ikut kemahuan saya nak meronggeng. tempat tu ialah BUKIT BENDERA. yay rasa macam nak lompat pagar sekolah pulak walaupun tempat pelancongan ni je yang kitorang singgah. hehe



sampai-sampai teros nak tangkap gambar kan :-P

comelnya mak siapa ni?hewhew

nenek bersama penulis.ecece












dalam tren 

diakhiri dengan gambar mak



setiap percutian mesti ada ole-ole kan.ada dua jenis ole-ole :-p


BELI


FREEEEEEEEEEE


AMARAN KERAS: JANGAN JELES TAU.

untungkan sedara jual tudung,dia suruh tunjuk je.hehe.tapi saya punya dua je.


lain kali nak pi lagi penang.tak cukup jejalan.penang da banyak berubah.last saya pi 8 tahun lepas. 




5 comments:

nadia said...

wah..seronok dpt tudung free :)

rain_gurlz said...

untungla awk dpt gi penang :)

elinaomar said...

nadia : msti la seronok hehe

farah : untung la sgt kn.

rain_gurlz said...

mana ole2 sy ? hahaha

elinaomar said...

farah : ingatkan nk bg mse nk g joging.hukhuk.nnt ye jumaat ke sabtu